FT - Livet Ur Min Synvinkel

Alla inlägg under april 2013

Av Fredrika Thuresson - 7 april 2013 20:52

Ligger just nu i soffan och försöker läsa ut en bok. Går väll sudär, boken är på engelska och jag har drabbats av eller fått otroligt torra ögon på senaste tiden så det bara svider hela tiden. Vet inte vad det är, dom är både torra och rinner ibland. Hmm..? Efter 4 veckor utan "normala" lektioner och en veckas lov är man ganska slapp. Har som sagt inte orkat läsa och den ska va utläst imorgon. Känner mig duktig. Men eftersom jag haft problem med ögonen har jag inte haft lust att läsa något, får till och med ha ljustyrkan på mobilen på det lägsta.

Av Fredrika Thuresson - 4 april 2013 14:30

Sitter just nu och pluggar körkortsteori, går väll helt okej. Har körlektion om 2 timmar och har inte kört på 2 veckor. Men det håller i sig när man kört länge. Efter körlektionen blir det träning, kommer inte att hinna träna på hela helgen för att jag ska vara på en hus och hem mässa med min praktikplats. Kommer nog att bli roligt!

Av Fredrika Thuresson - 1 april 2013 14:10

Tiden går så fort nuförtiden. Kan inte fatta att det redan är april månad, kanske är det vädret som gör det? Ja kanske. Just nu gör jag inget speciellt, ska gå och käka snart för att sedan dra till Friskis för 2 träningspass. Först ett Medeljympapass sedan ett styrkepass. (kör 2 halvkroppspass och ett helkroppspass i veckan just nu) Funkar bra änsålänge, ska dock bara köra på det två månader till sedan ska jag byta under sommaren. Får planera träningen efter hur veckorna ser ut, funkar bäst så!


Ha det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fredrika heter jag! Är 17 år och studerar till frisör. På min fritid gillar jag att träna, som också är en del av mitt liv. I bloggen kommer jag skriva om skönhet, kost, träning mm. Ge lite egna tips då och då! Läs och inspireras! Ställ gärna en fråga! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards