FT - Livet Ur Min Synvinkel

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Frukost - Recept

Av Fredrika Thuresson - 19 februari 2013 08:46

Tänkte tipsa om en grej jag testade precis till frukost. Bananpannkakor! Det smakade faktiskt helt okej och är sjukt lätt att göra!

Recept (8 små pannkakor):
4 ägg
1 banan

Skär bananen i skivor och mosa 3/4 av bananen. Blanda sedan ihop bananen med äggen till en smet (blir bananklumpar i) Stek sedan på ett plätthjärn med valdfri stek grej, smör, margarin olja mm. Ha resten av bananskivorna till dekoration eller något. Klart!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika Thuresson - 7 april 2013 20:52

Ligger just nu i soffan och försöker läsa ut en bok. Går väll sudär, boken är på engelska och jag har drabbats av eller fått otroligt torra ögon på senaste tiden så det bara svider hela tiden. Vet inte vad det är, dom är både torra och rinner ibland....

Av Fredrika Thuresson - 4 april 2013 14:30

Sitter just nu och pluggar körkortsteori, går väll helt okej. Har körlektion om 2 timmar och har inte kört på 2 veckor. Men det håller i sig när man kört länge. Efter körlektionen blir det träning, kommer inte att hinna träna på hela helgen för att j...

Av Fredrika Thuresson - 1 april 2013 14:10

Tiden går så fort nuförtiden. Kan inte fatta att det redan är april månad, kanske är det vädret som gör det? Ja kanske. Just nu gör jag inget speciellt, ska gå och käka snart för att sedan dra till Friskis för 2 träningspass. Först ett Medeljympapass...

Av Fredrika Thuresson - 30 mars 2013 15:45


Innan DM Södra i Borås (cheerleading) som var förra lördagen så tränade laget stenhårt inför tävlingen, många extra träningar och mycket mental träning hemma var det som gällde, det fans inget annan just då. Vi presterade väldigt bra och tog hem guld...

Av Fredrika Thuresson - 29 mars 2013 11:07

Skrev i ett inlägg för ett tag sen att jag skulle ta tag i bloggandet. Men det har inte blivit så, har helt enkelt inte hunnit med det. Mycket som har hänt, faktiskt bara roliga saker, eller det är dem jag väljer att lyfta fram! Mer om det senare.. N...

Presentation


Fredrika heter jag! Är 17 år och studerar till frisör. På min fritid gillar jag att träna, som också är en del av mitt liv. I bloggen kommer jag skriva om skönhet, kost, träning mm. Ge lite egna tips då och då! Läs och inspireras! Ställ gärna en fråga! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards