FT - Livet Ur Min Synvinkel

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Mördarpass på Friskis!

Av Fredrika Thuresson - 2 januari 2013 19:42

Sitter just nu och väntar på bussen efter ett riktigt tufft pass på Friskis. Idag blev det puls/medel. Har nu under lovet mest fokuserat på kondition och lagt styrketräningen lite åt sidan då jag ville "chilla ner" lite under ledigheten, kändes som jag behövde det. Men på måndag startar mitt nya träningsschema jag ska ha fram tills i slutet på mars då vi (laget) ska tävla i cheerleading. Personligen tycker jag att det är bra om man ändrar lite i sitt träningsschema ibland för variation. Fram till tävlingen är det mycket fokus på grundstryka och rörlighet. Fram till sommaren blir det mer kondition då man till sommaren kanske cyklar en del.

Bjuder på en lite skojig bild. Även seriefigurerna börjar komma iform. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrika Thuresson - 7 april 2013 20:52

Ligger just nu i soffan och försöker läsa ut en bok. Går väll sudär, boken är på engelska och jag har drabbats av eller fått otroligt torra ögon på senaste tiden så det bara svider hela tiden. Vet inte vad det är, dom är både torra och rinner ibland....

Av Fredrika Thuresson - 4 april 2013 14:30

Sitter just nu och pluggar körkortsteori, går väll helt okej. Har körlektion om 2 timmar och har inte kört på 2 veckor. Men det håller i sig när man kört länge. Efter körlektionen blir det träning, kommer inte att hinna träna på hela helgen för att j...

Av Fredrika Thuresson - 1 april 2013 14:10

Tiden går så fort nuförtiden. Kan inte fatta att det redan är april månad, kanske är det vädret som gör det? Ja kanske. Just nu gör jag inget speciellt, ska gå och käka snart för att sedan dra till Friskis för 2 träningspass. Först ett Medeljympapass...

Av Fredrika Thuresson - 30 mars 2013 15:45


Innan DM Södra i Borås (cheerleading) som var förra lördagen så tränade laget stenhårt inför tävlingen, många extra träningar och mycket mental träning hemma var det som gällde, det fans inget annan just då. Vi presterade väldigt bra och tog hem guld...

Av Fredrika Thuresson - 29 mars 2013 11:07

Skrev i ett inlägg för ett tag sen att jag skulle ta tag i bloggandet. Men det har inte blivit så, har helt enkelt inte hunnit med det. Mycket som har hänt, faktiskt bara roliga saker, eller det är dem jag väljer att lyfta fram! Mer om det senare.. N...

Presentation


Fredrika heter jag! Är 17 år och studerar till frisör. På min fritid gillar jag att träna, som också är en del av mitt liv. I bloggen kommer jag skriva om skönhet, kost, träning mm. Ge lite egna tips då och då! Läs och inspireras! Ställ gärna en fråga! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards